Nytt på kuddfronten.





Jag tog med mamma på en tripp till Nordik. Hon tyckte att det var så himla
kul så att hon köpte en kudde till mig! Visst är den snygg!
Frågan är bara om det är snyggast med tre olika rosa kuddar eller om med
en rosa och två vita.....

Hmmm vilka i-lands problem, nästan så att man skäms....
Ja ja, jag ska lägga in ett youtube klipp snart om Nick Vujicic- som jag såg på
en annan blogg ( desijn.wordpress.com ) Jag lovar- efter man sett honom blir man bara så lycklig att
det kan finnas sådana männinskor!!!!

Kommentarer
Postat av: kattis

Min favorit är bilden med rosa. Tack för kaffet.

2009-10-30 @ 19:27:33
Postat av: Camilla

Tyckte det var finast med dem vita kuddarna då den rosa framhävs mer.

Så kul att du tyckte om klippet på Nick, det är svårt att inte ryckas med av hans positiva inställning.

En liten petitess bara, adressen till min blogg är desajn inte desijn :)

Kram Camilla

2009-11-01 @ 18:17:41
URL: http://desajn.wordpress.com
Postat av: Nille

2-1 med de rosa. Mamma Karin är en Guldgruva.

2009-11-01 @ 21:24:44
Postat av: LeiaMia

Jag röstar oxå på de vita, gillar kontrasten!

2009-11-02 @ 08:09:03
URL: http://leiamia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för att ni tycker!! Kul med lite åsikter om inredningen, inte så mycket sånt från hemmafronten om man säger så...

2009-11-02 @ 11:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0