Lite tips om du ska renovera badrummet

Vi renoverade badrummet för ett par år sedan, till slut fick jag igenom min idé
om att bygga en egen komod till tvättstället... Jag byggde det i ekskivor ( ok lite hjälp fick jag)
som jag fick tillsågade på Hornbach
.

Vi blev rekomenderade att sätta det mörkgrå kaklet på de vita plattorna (som
redan fanns innan renoveringen, då förstör man inte fuktspärren som är under kaklet).



Ibland kan jag känna att jag skulle vilja ha dörrar på skåpet... frågan är bara
hur de skulle se ut och vad för dörrar det skulle vara?? Har du några förslag så
skriv gärna det!!!


 
Här är en bild från källarbadrummet. Där har vi bara gjort en liten uppiffning
men någon gång när plånboken känns onödigt tjock så renoverar vi nog där också.
Men det är faktiskt riktigt mysigt att ta sig ett bad och tända massor av levande ljus
även där....


Kommentarer
Postat av: LeiaMia

Jag tänker mig rökfärgade transparenta luckor i plast/glas... eller vad man nu använder för material. Men det är superfint som det är!

2009-09-03 @ 22:14:42
URL: http://leiamia.blogg.se/
Postat av: Inspirera Mera

Vilka mysiga badrum ni har!



Svar: Ja, visst är det. Det är mitt drömhus, frågan är bara om vi någonsin kommer att ha råd att bygga det. Kram Sandra

2009-09-04 @ 10:58:32
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Titti



Bra idé Mia, tack för tipset!

2009-09-04 @ 12:19:05
Postat av: kattis

I`M BACK AGAIN !!! Ääääntligen har jag bredband igen och fast nät denna gången.

Det ser fantastiskt fint ut. Men det vet du redan att jag tycker. Det badkaret är en gåva under det halvåret som är något mörkare än det andra.

Kram Kattis

2009-09-06 @ 21:14:25
Postat av: Titti

Kul att du är tillbaka på banan Kattis!! Kram

2009-09-07 @ 16:36:13
Postat av: Anki

Himla fin toalett Titti! Ett alternativ till dörrar kan ju vara "draperi" i vitt och svart. Svart med vita prickar kanske skulle vara kul.

2009-09-07 @ 19:38:43
URL: http://undertoppluvan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0