Att gjuta i betong...

Är så himla kul.

Det ser i och för sig mest ut som att de sitter och leker...men vi ska precis börja gjuta
rabarberfat och jättesnygga betongkrukor, ljusstakar, fågelbad mm. Betong är ett
material som så enkelt att jobba med och billigt! Bara att blanda ihop finbetong med
vatten sedan låta fantasin flöda.


Sandra, som vi var hos hade fixat en supergod lunch och gott rosé vin. Efter det
gick det  ännu bättre att jobba.



Så här fint bor Sandra.

Jag lägger in bilder på de färdiga alsterna då de torkat. Hoppas att allt blir bra!


Kommentarer
Postat av: Hemlängtan

Ser fram emot att se era färdiga alster. Jag har länge tänkt göra något i betong men ännu inte gjort det. Kanske jag får lite inspiration från dina bilder sedan...

2009-06-09 @ 19:59:26
URL: http://www.minhemlangtan.blogspot.com
Postat av: karola

vilket fräsht kök!! ....jag gillar betong :) MYcket

ha det gott

2009-06-11 @ 15:40:52
URL: http://alltidinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0