Behöver inspiration!!!!



Sitter och suger in inspiration från bla Sköna hem. Jag vill måla om min rosa-lila vägg
i vardagsrummet...kan inte bestämma färg!
Vitt är ju så snyggt men jag älskar färg.... kanske kan nöja mig med färg på en massa andra saker som tex kuddar...



Men det är ju egentligen den här utsikten jag vill ha -en sjö att titta på och följa naturens
skiftningar. Is, storm, öppen sjö då isen släppt, lugn morgonsjö, iskall vårsjö med fåglar
som anländer, sommarkvällsjö....

Kanske blir det så någon gång!




Fiiiiiiint!!!!!!!


Hittade också en bild på Kim Anderzon och hennes islandshästar! Det ser helt
grymt härligt ut!
Jag var och red uti skogen i går kväll på vår häst Gismo, det
var helt tyst och bara snön lyste upp vår väg....MAGISKT!



Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken snygg tapet, fat och bänk. Vi måste köpa ny tapet till hallen, vi skall oxå bygga en hatthylla. Blir nog bra när det ät färdigt.

2010-01-22 @ 15:39:47
Postat av: kattis

Varför inte en rätt limegul färg. En som påmminner om att våren är snart här, och kuddar har du säkert redan i turkost eller cerist. Fast det kanske inte passar till din tapet. Det får kanske bli hemma hos mig istället. Sedan är jag säler på att huset med sjön kommer bli ditt en dag. Kram mig

2010-01-23 @ 02:45:08
Postat av: Titti

Kul att få jaga ny tapet Lena!! Finns sååååå mkt snyggt.

Kattis, jag kör limegult,bra idé!!!!

2010-01-24 @ 14:08:05
Postat av: LeiaMia

Jag gillar den ljusblå badrumstapeten! Jag har gjort en "Titti" här hemma och häftat upp lite omslagspapper på väggen... :-)

2010-01-26 @ 19:18:17
URL: http://leiamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0