Lite nytt från stugan samt bilder från mina grymt kreativa vänner, Nille o Mia!




Var på en riktig brakmiddag hos Mia och Larre. Larre är grillmästare och man bara njuter av allt som står på bordet. Förlåt, Mia gjorde naturligtvis sin del av middagen också!!!

Det bjöds på grillade kycklingspett, jordnötssås, potatis, och en sallad med melon, sockerärter, och en massa andra läckerheter. Och gott vin!!!
Kolla bara så härligt det ser ut!! Mmmmm jag ÄLSKAR sommaren!

Hmmm jag har ju faktiskt inga bilder på maten, men stämningen och dukningen!!









Och så här J-kla fräckt har Nille fått till det med lite lekablock och tryckimprenerat virke! jag är sååååå imponerad!!!!





Va????? Så snyggt och gjort på en kväll med hjälp av kreativitet och fantasi, I love it!



Och till sist en liten uppdatering av vår lilla stuga som nu har blivit svart.
Och just nu sitter vi på altanen och dricker rosé och tittar på våra grymma svenska fotbollstjejer, ja vi har faktiskt rullat ut TV:n, man vill ju inte gå in en sådan här kväll.....




Och snart ska vi fixa värsta snyggaste loungen med hjälp av lastpallar!!

Kolla in anno1923.blogspot.com så kan ni inspireras av riktigt snygga loungmöbler av just lastpallar!







Kommentarer
Postat av: Kattis

Lite färg och det ser ut som om stugan alltid varit din. Det blev kanon.= ). Nilles konstruktion var suverän den kommer jag göra när vi kommer hem från Halland. Det ser jag framemot!!!

Kram på er alla.

Kattis

2011-07-14 @ 12:22:27
Postat av: LeiaMia

Ja, lite gjorde jag ju... t ex EFTERRÄTTEN!!! Vad bra stugan klär i svart och kul att se Nilles skitsnygga altan!!!

2011-07-15 @ 10:24:26
URL: http://leiamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0