Nilles nya snygga kök mm...



Visst är det snyggt med helsvart kakel med svart fog...



Självklart måste man ha en kyl och frys med färdiga isbitar och bubbel vatten.
Väggen till höger om kylen är inte riktigt klar än men jag vet att de ska sätta upp
ett grå-svart kakel av små stavar  (LG nu vet inte jag om du vet om detta men det 
blir säkert super snyggt...!).





Mysigt extrarum på första plan, tavlorna har jag målat till Nille i present, hon 
säger iallafall att hon gillar dem...




Jag älskar deras hall, stor och bra förvaring precis så man vill ha en hall.

Kommentarer
Postat av: Mia

Å vad kul att få titta in hos Nille! Känner igen halltapeten på nåt vis... :-) Snyggt kök och fina tavlor!

2009-04-16 @ 20:01:48
URL: http://leiamia.blogg.se/
Postat av: kattis

Vad jag längtar till den dan det är dags att göra om vårt kök så man får den där fräscha känslan när man går ner och ska avnjuta morgonens frukost. Ursnyggt kök Nille!

2009-04-17 @ 08:42:30
Postat av: Lena

Fint kök och väldigt fina tavlor.

Till Nille: vi tar en fika hos dig, jag köper med mig bullar. Kramar

2009-04-17 @ 15:19:35
Postat av: kattis

Nu är jag nyfiken på mer av hur ni har det på altanen så här i nybörjar-grillningen! Hur har det gått med dom nyköpta blommorna? Eller kan det vara så att det är som för alla andra att man bara slänger upp några stolar för att bara njuta och lapa sol!!!

2009-04-18 @ 17:47:43
Postat av: Anki

Stilrent med svart och vitt! Och snyggt med den röda färgklicken i hallen. Himla bra med ismaskin och bubbelvatten i kylskåsdörren. Det upptäckte jag i somras när vi besökte vänner i London. Den användes hela tiden.

2009-04-18 @ 19:58:21
URL: http://undertoppluvan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Anki, jag försökte kommenter ditt snygga klänningstyg men lyckades inte.. Det var i alla fall riktigt snyggt!!

De flest blommorna gav jag bort, men jag ska köpa mera när det blir varmare på natten och då-blir det bilder...!

2009-04-19 @ 09:29:43
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-19 @ 09:34:57
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0