Köket i olika skepnader



Så här såg vårt kök ut efter en light renovering, jag fick några klinkersplattor över efter att vi kaklat golvet i tvättstugan. Hm vad ska vi göra med dem... Kanske passar det med grå-svart kakel i köket? Och om jag plockar ner ett par köksskåp så kan vi sätta upp ett par hyllor så att man ser allt vacker porslin... Kattis kom på besök och vi monterade ner två skåp, jag ringde Ricky (min sambo) och frågade om han hade lust att köpa med sig två bänkskivor i ek från Hornbach (han jobbar där). Han blev lite orolig men efter att ha bott tillsammans med mig i ganska många år så tänkte han ok, hon har fått ett sådant där "ryck" och då är det inte så stor idé att streta emot...

Men visst blev det helt ok efter lite jobb och väldigt lite pengar....







Nu har vi faktiskt gjort en ny renovering av köket då vi bytte ut det mesta, jag ska bara fota köket så kommer det bilder på det nya köket också.



Nya köket -sommaren 08
Vi satte in ett fönster och fick ett ljusare kök plus att vi kan se vem som kommer....Superbra!










Kommentarer
Postat av: Kattis

Kul med en ny köksbild.Var har du köpt den snygga mattan? Ring mig när du hinner,jag tror jag vet. Ett av mina hemliga ställen för bra inredning.

2009-02-21 @ 10:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0