Mitt vardagsrum i olika skepnader....




Tänk vad lite nya kuddar, filtar, tapetremsor mm kan göra för ett rum. Det absolut bästa jag vet är att ändra, fixa. måla el kanske sätta upp en liten tapetsnutt för att få en helt ny look på inredningen. Det behöver inte kosta så mycket pengar. Använd din fantasi (jag kan ibland ha lite för mycket av den...) och det blir såååå fint. När jag har fixat lite kan jag sitta och njuta och bara titta och känna mig sååå nöjd ( tänk vad så lite kan göra).


Sommar...












Här måste jag säga själv att jag har ett supertips!! Nåla ( el häftstift) upp tapetvårder på den vita väggen! Här en svart-vit tapet från Åhlens. När du tröttnar är det bara att byta ut dem.....







Ännu en variant med målad vägg i kakaobrunt, på den fyra vårder av Midbecks snygga tapet. Bortse den lilla ryttarinnan..

Utan Midbecks vårder...


I dag...



                   
Annan vinkel, efter att ha letat länge i alla möjliga trendiga affärer efter en rolig fondtapet så hittade jag den här på  K-rauta...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Wow, snyggaste vardagsrummet jag sett på väääldigt länge!!!:)

2009-02-07 @ 10:24:04
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Postat av: Mia

Snyggt!!!

2009-02-07 @ 11:20:19
URL: http://leiamia.blogg.se/
Postat av: Mia - igen!

Du måste ju kolla in mitt lite ironiska inredningsreportage från Uganda på min blogg... Men visst e d fint?!

2009-02-07 @ 21:12:18
URL: http://leiamia.blogg.se/
Postat av: Anki

Urläckert Titti!



"Varför kan inte vi ha det så där?" sa Per alldeles nyss när han såg dina bilder. Det undrar jag också. Välkommen till Ottfjällsvägen i Östersund, ett renoveringsobjekt:)

2009-02-08 @ 15:27:17
URL: http://www.bellybloggen.blogspot.com
Postat av: Hannelore o Benny

Mycket snyggt! Man blir verkligen sugen på att göra om men var får du all energi ifrån.

2009-02-14 @ 22:24:25
Postat av: Katarina Heidenborg

Fin inredning.

2009-06-28 @ 20:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0