Synoja!



Har köpt mig en SYMASKIN!!! och jag vet inte vad jag ska sy???

Jag brukar inte ha gardiner i mina fönster men jag älskar tyg....



Kollegan Anneli hade sytt nya gardiner, mycket snyggt!!!!

Jag måste hitta på något att sy...kuddar kanske?? Jag vill ha ett
riktigt snyggt tyg, är det någon som har en bra idé om var man
kan hitta riktigt snygga tyger??
Det gör faktiskt ingenting om det är lite dyrare det behövs ju inte så
mycket tyg till varje kudde.



Min nya favorit te-kopp! Jag fick den av min snälla (ibland i alla fall...) tonårsdotter!



Kommentarer
Postat av: Carolina

Snygga tyger brukar jag ibland köpa på Borås Wäfveri i Borås! Ibland har jag också hittat i Sävenäs på Myrins lagerförsäljning. Jag ÄLSKAR också tyger, kan köpa på mej och så ligger de i nån garderob och mognar tills jag vet vad jag vill sy!



Nu har jag fixat fredagsfika! KRAMAR

2010-01-28 @ 19:39:20
Postat av: Titti

Kanon att du fixade fikat Carro!!! Kul snart får man köpa bebiskläder.... Rosa el blå?????

2010-01-29 @ 15:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0