VAB!




Ibland är det helt ok att vara hemma och vabba. Om det händer typ en gång per termin ( jag tänker i terminer eftersom jag är lärare...)

Har precis varit ute och sprungit i kylan och solen, härligt! Och jag har sytt mig en ny kudde!! Köpte tyg i en fantastisk rolig affär i Mölnlycke, de hade hur mycket snygga tyger och grejer som helst. Inte helt gratis, 375 kr m, men som sagt det behövs inte så mycket tyg till en kudde.



FÄRDIG!





Här har vi den lilla sjuklingen, hon har haft samma nattlinne på sig i tre dagar nu.....



Jag hann också med att tapetsera och måla en vägg i vitt, slapp man ta helgen till det...



Kanske ska jag klä om de svarta utemöblerna i det här tyget????

Nu har hon kommit igång, det gamla symaskinstrollet i mig.....

Ha en skön helg!




Kommentarer
Postat av: LeiaMia

Haha! Härligt att du njuter av Vabben! Kudden blev ju jättefin! Och väggen med, men jag kan inte komma på vad det var för färg innan...

2010-01-29 @ 15:13:42
URL: http://leiamia.blogg.se/
Postat av: Nille Laursen

Kul och jättesnyggt. Vilken godig i sängen. Kolla in IeMS FÖR DE HAR FÅTT IN NYA TYGER Hoppas att ni är bättre.Ella är snuvig och febrig nu lagom till helgen.

2010-01-29 @ 22:18:24
Postat av: Titti

Mia väggen var äggskalsvit innan så det var ingen större förändring mer att den är bländande vit nu..

Härligt med nya tyger på Iems Nille!!! Hälsa söta Ella från mig o Lippan!

2010-01-30 @ 18:42:33
Postat av: kattis

Visst är det kul att sy, när man gör det!!!

Tro det eller ej, men MYrins i Partille har ibland sjysta tyger för en billig peng. Inte en fräck designer bakom men kan ändå "likna" tricia guild tex

Jag får komma förbi någon dag och se de läckra

tygerna.

Kram Vi ses

2010-02-02 @ 10:11:33
Postat av: Cammi

Du har fått en utmärkelse på min blogg :)



Kram från mej

2010-02-02 @ 22:15:00
URL: http://desajn.wordpress.com
Postat av: Titti

ÅÅÅhhhh!! Va glad jag blir!! Ska skriva de roliga 7 idéerna när jag kommer hem från Branäs....Stor Kram Cammi!

2010-02-04 @ 21:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0